där finns inget hjärta att ge bort

alltså matteprovet, har inte en blekaste hur det gick
i början kändes det bra, sen vet jag inte. gick väl utför antar jag?

& inte gick det bättre på jobbet. 8 poäng, 8 poäng! helt sanslöst..
men att skylla på listorna brukar funka (a) för idag var de värdelösa.
fast det var skönt att jobba med joss igen, puuuuh!<3

vi pratade om turkiet på bussen idag, jag och joss
om det hade varit september i turkiet nu, gud vad skönt
inga problem, bara roliga saker. "det hade varit livet" "


sen var det in till optikern och försöka bestämma sig för ett par glas
det är ju jättesvårt, vad gör man när alla säger olika?

och som om inte det tråkiga var slut där så var jag på teori
fast hade tur som hade jannie där :) nästa onsdag med då!

jag har inte ens börjat på marcus uppgift, jag orkar helt enkelt inte
min hjärna står typ still.. måste vara efter alla integraler ;s

jag vill dela med mig av vad jag känner
berätta för andra
men rädd för vad de tycker
lyckat..


annars?

utgång i helgen och så jobb.
men det blir nog bra ;)

n,  jag förstår mig inte på dig


Kommentarer
Postat av: Janns

varför skulle det inte bli bra med oss som utgångssällskap? ==/

2009-01-15 @ 09:44:37
Postat av: Josefine

vet inte alls vad du pratar om men bara så att du vet kommer alla tycka jättemycket om dig no matter what. I alla fall jag (A) haha ;D

2009-01-15 @ 15:20:04
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0