början på nåt nytt och nånting underbart

nyår var helt klockrent, verkligen! jag träffade människor jag saknat och det var verkligen en hur skön känsla som helst! och nu vet jag att jag ska göra mitt bästa för att få behålla er! ni är helt underbara hela högen! fast det har jag ju vetat hela tiden ;) och emme ska jag vara rädd om, det är en mycket bra person! så ni blir inte av med mig så lätt! kära skogsbor!

först bjöds det på finfin mat som vi såklart lagat
sen lite efterrätt, och oscar frågade om jag följt receptet. ibland är han elak :(
det följdes av "med andra ord" och sen singstar och allmänt chill

när tolvslaget närmade sig gick vi bort till tom och dom och kollade på raketer
skitcoolt att de skickade upp små luftballonger, haha 
och så fick man en raket på foten, men det läker på :) var ju inte meningen! 
och jag tror jag tappade min vante där någonstans :( fina vante. 

men vi gick tillbaka och sjöng lite till! och pratade och så :)
jag jannie & johan bestämde att vi skulle flytta in hos mig efter studenten, nice




om bara du hade varit där hade kvällen varit komplett, sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0