always where I need to be

åh, jag blir så trött på dig så det är inte sant. jag är nog verkligen sämst på att läsa andra människor. helt klart! vi får helt enkelt hoppas på det bättre, för ibland skulle man tro att du var scitzo.

  • gårdagen var inte heller mycket att hänga i granen
  • matteläraren är cp
  • vi saknade lasse nåt enormt 
  • jag missade mitt seminarie och sa inte sanningen varför
  • jag satt och lyssnade i 4 timmar på saker jag redan kunde
  • åkte hem och räknade matte

men tackar gudarna för att jag har såna människor runt mig som jag har
det hade inte gått annars :) 


nej men om man skulle räkna lite matte innan man åker in till stan?
wish me luck

n,

Kommentarer
Postat av: Henke

HAHA så du hade inte körlektion? xD

2009-01-13 @ 10:29:26
URL: http://mrmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0