you bleed just to know your alive

vi klarade oss efter ett besök hos farbror blå, trots att det var nervöst. man kan faktiskt påverka dem ganska mycket i och med det man säger och då får man inte säga saker man inte är säker på. men jag fick det jag ville ha sagt och han lyssnade på oss vilket var grymt skönt för det är inte många som lyssnar och faktiskt tar till sig det man säger bara för att man är i tonåren (eller under snäppet riktig vuxen) lyckades iaf känna igen en person, och honom var jag riktigt säker på. dem andra kände jag inte igen förrän han berättade vilka de andra två var och visade oss en annan bild på en av dem, som var lättare att känna igen personen på.

så nu ska vi dit imorn och kolla på kläder, hoppas verkligen det är det sista nu
orkar inte dras med detta.

annars har dagen varit bra! :)
tränat på aktiva
träffat underbaringar
och såklart haft lite lektioner.


and I'd give up forever to touch you
cause I know that you feel me somehow
you're the closest to heaven that I'll ever be
and I don't want to go home right now


dagens plus
solen sken idag
vet vad jag ska skriva om i eng/samhäll
träffade de bästa

dagens minus
plugga
kolla ut skyldiga hos polisen


n, du är speciell

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det du ska göra hos polisen? Är du inblandad? Vad är det du ska vittna för? :)

2009-02-10 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0