walk it out

oj! känner att jag har varit riktigt duktig på att uppdatera på sistone. inte meningen.

men helgen var mysig! i fredags kom jannie till mig och det blev god mat och skitsnack! sen åkte jag in till stan på lördagsmorgonen och gymmade på aktiva medans mamma och sahar gick på bodypump! :) mötte sedan upp carro och vi gick på stan innan vi gick till lägenheten för att laga mat. lyckades med riset, tyyp första gången någonsin. grattis till mig typ.

sen gjorde vi oss iordning för att möta upp gänget på bergåsa. de kollade på film när vi kom dit, så vi kollade färdigt på den usla filmen innan alla kom igång. sen var allt som vanligt, och jag börjar bli trött på att. samma människor, samma stämning, samma musik och samma intriger hela tiden. så jag tog bussen innan tolv till stan (utan carro, hon kom sen) och gick hem till jones där vi var fyra stycken som rökte vattenpipa och bara pratade. så mycket bättre liksom! sen gick vi ut på stan -mötte upp carro och sen gick inte våra planer som vi ville. så vi gick tillbaka till jones istället (eller jag åkte skidor på mina stövlar, alla andra ville med men kunde inte mohaha) där vi fortsatte ta det chill och så. sen blev klockan mycket och vi orkade verkligen inte gå till pantarholmen så jag & carro fick låna jones säng medans grabbarna sov på soffan ;)

klockan blev väl närmare fem när vi gick och la oss & carro ville inte sluta prata. hon pratade om allt och alla.. om hennes mormor, hennes mat och allt möjligt, och vi ville verkligen få tyst på henne men det gick inte! så där låg hon och babblade i en halvtimme medans vi andra ville sova. det visade sig dagen efter att hon pratat i sömnen. på söndagen sov vi till typ 4, eller jag vaknade tidigare, men nöt inte gå upp, och så åt vi och pratade och så till klockan 8 då vi gick hem och lagade riktig mat :) sen chill till typ ett då vi la oss och kollade på OC!

och igår var man i skolan igen efter det sköna lovet. men de tar inte död på oss, eftersom jag bara hade tre lektioner! :) religion och sen lunch.. efter lunchen hann jag vara 10 minuter på engelskan för sedan var jag tvungen att gå.. skulle på rättegång. var läskigt, satt där i mitten med 30 pers som satt och lyssnade och analyserade precis varenda liten detalj jag sa. men nu är det över, och jag hoppas jävlar jag slipper detta nu, för det var sjukt jobbigt ;s

och sen gick jag på stan med carro igen sen gick vi hem och åt mat och pratade och så! :)) fick även ett roligt sms från jackie som tydligen också har fått höra rykten, hahaha! var uppe alldeles för länge, men det är inte lätt att somna när man sover så länge på dagarna som vi gör (;

men carro gick upp tidigt och det trodde jag med att jag skulle göra idag för mamma skulle hämta en laddare som jag skulle gå ut med, men slapp det :) sov nog till halv 1 då jag gick upp och åt och sen skyndade jag mig till bussen. men det visade sig att jag inte behövde åka buss till rosenholm utan kunde åka med linda. så åkte till skolan och myste med folket där innan vi intog plats i b's bil :) körde till rosenholm där vi hade tennis, kul upplevelse även om vi inte var särskilt skillade! men försöka kan man alltid!

nu äter jag semla & dricker te :)
måste ju ladda upp inför jobbet imorn
ska bli sjukt kul att träffa arlinda :D !

annars så är det lugnt, bara att jag är så skoltrött.
vilket egentligen är konstigt då jag inte gör något
orkar inte ens ta tag i allt som måste göras ;s

förresten, vart är fjärilarna i magen?!
fel person, fel person, fel person!


skönt att synden straffar sig, bara att det är lite sent
men bättre sent än aldrig, och nu kan ni försöka vara duktiga utan att ljuga!

aja, en uppdatering iaf.. N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0