the world will turn, if you ready or not

NU vet jag vad jag vill göra med mitt liv, efter allt då. jag vill gå en bartenderkurs i sommar i spanien eller grekland & sedan försöka söka in till hösten. det där med ett ledigt år har alltid lockat mig men när man hör folk som har gjort det ångrar det så känns det helt plötsligt inte lika lockande ut. även om jag än inte är helt säker, så är det numera ett alternativ. och vart jag hamnar är ju inte heller helt säkert, hittade en intressant utbildning i lund, om turism! även om sthlm, gbg eller malmö lockar mig mer! och kommer man inte in, så får man väl jobba häcken av sig så man kan få pengar till reseledarutbildningen jag funderar på.
 
nu är ju detta i stora drag, men det kan vara skönt att också veta lite hur man vill ha det
även om man är kluven på att lämna kära kallekrona så är man inte direkt ensam

annars var det skönt att sova till 12 idag
sen mötte jag upp jackie på bussen och åkte till stan! :) gick in på h&m och kollade runt i hela affären och när vi skulle gå ut så började det tjuta i larmet! grymt pinsamt. men vi trodde inte att det berodde på oss så vi testade igen. det pep och vi blev lika förvånade igen. gick bakom för att kolla om någon annan lagt något i våra väskor, men icke. så vi testade igen om det pep, denna gången gick vi till kassörskan och undrade vad som hände. vi testade även ett par till gånger och det pep, anledningen var nog jackies smink som kommer från h&m men som hon köpt tidigare. grymt dåligt att det piper av det. så jag jackie & carro (som vi träffade på h&m) gick till gina istället och kollade och även där var man rädd för att det skulle pipa, men det gjorde det inte! puh! sen var det dags för att gå till polisen för mig och jackie. vi identifierade kläder och jag kände igen en tröja och skjorta. detta var grymt obehagligt.. får hoppas att vi slipper detta nu!

efter det var det att dra till gympan som nanna höll i! så det blev yoga, men inte sån yoga jag har testat på med solhälsningar och stående hunden (tur det) utan mest vighetsövningar och vi märkte resultat redan när lektionen var slut vilket var ganska creepy!

och nu är jag hemma i skogen och gör inte särskilt mycket nytta
kollar högskoleutbildningar & bartenderutbildningar
och imorn väntar jobb, ses fram emot (y)

n, take a look at me now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0