when the sun shine, we'll shine togeather

milwa 1 år idag, så henne säger vi grattis till!
helt skukt hur fort tiden går.. och hon växer så det knakar, sötnosen:)

annars har dagen varit lugn! mötte upp jannie för att äta lunch
drog till matsalen och gjorde bort mig a little bit.. men vafan
så vi drog till körskolan efter att blivit "otroligt mätta" på kycklingsoppan
och den lilla jäveln till jannie fick sin uppkörning & uppskrivning bokad idag
så nu är det nog bara jag kvar som inte har ett körkort i min hand på lång tid..

sen drog vi oss till åhlen's med louise som sällskap för att äta ordentlig mat!
gott, gott, mycket gott. blev även lite skitsnack och sånt. alltid trevligt.

nu sitter jag hos johanna, alla har redan drabbats av johan blund förutom jag
blir väl så när man sover länge om dagarna, men det är skönt!

och imorn är det ännu en dag utan skola (blir för många nu)
så ska försöka fixa lite grejer och slappa. fast sova länge kan jag bara drömma om här

joss - jag saknar dig
har massa skit att berätta :)

n, somebody

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mitt körkort kommer jag inte heller få på väldigt väldigt länge :( Vi får umgås snart :D

2009-02-27 @ 10:13:31
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0