sometimes, all I need is you

ja vi kan ju säga såhär; det var längesen jag var såhär bakis och det är inget man vill minnas. imorse när jag & carro vaknade var jag hur pigg som helst och promenaden hem var inte ett dugg jobbig! :) det var inte förrän man satte sig i soffan som bakisheten började komma. så jag tog bussen till rödeby där mamma hämtade mig och vi åkte till beata där jag somnade i hennes soffa när jag kollade på E.T. hur skönt som helst. nu är man iaf hemma och har precis fått i sig lite man, resten sparade jag till senare för att se om hungern kommer tillbaka. och så lite stig helmer olsson och ole bramserud på detta nu så blir även min kväll lyckad! ;)

gårdagen var en smula lustig, den blev inte alls som vi planerat. började med att man gick in och mötte upp carro och elin och så väntade vi på carros kompis som skulle hämta oss. men minuterna blev långa så vi satte oss på wachtmeister tillsammans med cheeseballsgubben! tillslut kom han, efter att vakten hade slängt ut oss därifrån för att stänga. fötterna kändes som isbitar och benen skakade så vi var alla 3 lika glada över att han kom! sen körde vi runt lite, och tillslut hamnade vi på galgamarken där vi satt uppe till klockan 6 då jag slocknade!

jag är trött på att jag är så lätt att övertala, särskilt när jag är full
ska helt klart börja ha mer koll på vad jag gör och vad som händer!
och får ni några fyllesms av mig, ska ni veta att varje ord är sant
och att det är såna saker jag borde säga till er varje dag för jag älskar er!

jag finns för dig besti!<3
always and forever



n, let me see what you've got

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0