your body is a wonderland

idag blev jag väckt av en milwa som gick förbi soffan, klossar & tv
back to reality!

sen åkte vi in till stan och jag blev avsläppt för att de skulle ta sprutor
mötte upp carro på hennes skola, luffade runt lite på stan & åt och så
sen drog vi med ali & ali till sjukhuset,
och muppen hade självklart tappat bort sin kallelse så vi vandrade runt på hela sjukhuset
och medans vi andra huttrade av kylan kunde han bara tänka på sin smärta, stackare

sen drog vi till stan för att åka till mariedal, vidare till lyckeby
sen till marieberg & tillslut hamnade vi här :)
och nu funderar jag på att sova, har varit grymt trött och efter hela dagen!


prioritera, prioritera, prioritera
för jag kommer inte alltid att finnas, för dig



n, waiting for the world to change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0