say what you need to say

hemma från jobbet, helt okej! blev provision idag med, ka-shing! :) det enda negativa var att jag fick en utskällning i mittgången mitt under rasten av terje eftersom det gick riktigt bra för mig innan lunch igår, och efter att de hade gått hem efter lunch gick det sämre. och då frågade han varför och att jag kunde bättre och blablablabla.. jag gjorde faktiskt mitt bästa och det är inte så lätt när det finns vissa som sabbar det för oss andra. man ringer folk som redan sagt nej, men som de satt på återuppringning. mycket störigt, men jimmy skulle prata med personen imorn! jimmy, han är minsann bra han :)

annars var det lite redovisningen på morgonen, och om sanningen ska fram så höll jag på att somna
(vilket de troligtvis kommer göra imorn med när jag har min redovisning som blev flyttad)
men det var minsann roligt när de "väckte" mig för att använda mig i sitt exempel eftersom jag har en hund och tycker om hundar. helt sjukt, jag tror inte riktigt någon fattade poängen där, än mindre jag. och så "mödare" - terminens stavfel. trodde faktiskt inte hon var seriös först!

sen var det lite pannkakslagning och mys i bönan
det gillar vi!

nu går jag mest och väntar på att samhällslektionen imorn ska vara över
för då har jag redovisat och det är nerförsbacke mot helgen som kommer bli toppen!
kuggeboda+vänner+strömsberg+vänner= världens bästa ekvation :)

lite värme, tack!



nej nu ska jag ta tag i mitt liv, n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0