och jag vet att du har sett att jag går ensam genom livet

fan alltså, igår hade jag riktigt roligt! folk var glada, jag var glad och alla var på humör. det är så det ska vara liksom! körde lite pyramiden där alla la sina klunkar på sigge ludde & mig typ. vilket resulterade i att när vi andra stack ut så stack sigge hem ;P

men vi fick skjuts av lövet in till stan (han var så snäll och körde tre rundor) och vi hamnade på nivå. så jävla sjukt att så många jag tyckte om var på samma ställe! och jag hade kul,  riktigt mysigt. sen drog vi till piraten, hahah. egentligen lite pinsamt att erkänna, men vafan, man kan få dansa av sig lite. om man inte har fullt upp med att hålla reda på jackan (a)

sen hemgång eller vi fick skjuts av leo & hans kompisar (a) de ville egentligen att vi skulle hänga med till ronneby, men palla ronneby!? haha. sen gick vi och la oss, eller först gick vi igenom kvällen tillsammans. lite skitsnack behövs alltid efter en helkväll! (y)

och nu är jag hemma för första gången på en vecka, det är skönt. skönt att bara vara liksom! mysa med hunden som låg och vilade här bredvid soffan eller liksom inte vara ensam utan veta att man har människor runt sig. det är absolut inte underskattat! fast imorn bär det av till stan igen.. rättegång. usch håll tummarna, för jag vill verkligen inte dit.

och så tycker jag att alla människor kan komma hem igen
jag saknar er på tok för mycket
joss ~ linda ~ olivia ~ jannie



alltså mina drömmar är one of a kind. ena natten drömmer jag att jag ser hela trossö sprängas när jag kollar ut från fönstret från lägenheten och andra natten är jag med i ett simlag med ullis, filip & någon til, och vi vann tävlingen så vi blev inbjudna på middag i cafeterian där viktor satt och var superkonstig (inte löfgren eller fröborg). en annan dröm var att jag hade en häst som jag skulle ta foto på så den var i poolen i simhallen i stan och fick absolut inte komma upp för då puttade jag i den igen (jag är snäll i mina drömmar jag vet) och sen en annan natt var samma häst med mig i skolan och där red jag som ett jävla fån. tydligen var det hästens andra besök på gymnasieskolan galären! hahah :)



n, there's only one way to say those tree words

Kommentarer
Postat av: Olivia =)

Saknar dig med honey! <3

2009-02-20 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0