those moments I wont forget

allt handlar om att prioritera vad man tycker bäst om. och jag vet att jag inte alltid prioriterar allt och alla som jag ska men jag försöker. det är inte så lätt. först ska man sätta det som man tycker bäst om och så ska man prioritera dem som prioriterar mig. det är krångligt, men tänk först - handla sen.

var lat idag, orkade verkligen inte jobba.. det tar kål på mig att sitta och ge bort kalsonger bara för att vår lista är nere. (sorry jackie) så jag sov ut, eftersom att jag alltid lägger mig försent ;o och nu har jag vaknat. funderar på att dra in en runda till stan och kolla läget. så möter jag väl upp carro där istället för att sitta och vänta på henne ;) inte lätt när inte någon av oss har pengar på mobilen att ringa för. jag kan bara skicka till henne, men att inte få något svar hjälper ingen av oss. så det är väl nummer ett när lönen kommer; att fylla på mobilen (a)


jag glider ifrån dig, vad är det som händer?

aldrig, aldrig ska det få ske


n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0