this time

kom hem från jobbet för någon timme sen, jag haaaatar tono. företagets tråkigaste projekt, men det gick iaf. fick iväg 9-10 st, ingen större vinst men iaf något! fick sitta på passiva lite då och då, men var lite konstigt att sitta och byta projekt hela tiden så satt hellre på tono och gav iväg kalsonger, haha ! man har iaf alltid roligt med arlinda & melinda! särskilt när vi kom på att vi kunde kommunicera via the highway. så får nog 2 roliga arbetsdagar till denna veckan ;)

och här är det tomt utan carro som stack hem samtidigt som jag gick till jobbet! känns konsigt, då jag varit med henne konstant sen torsdags och jag har trivts. vad som än händer vet jag att hon finns för mig<3 så man kan hoppas att hon kommer ikv, så man slipper ha trist :)

annars så ser jag fram emot onsdag
fest + utgång - det blir perfa!

n, walk it out



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0