make me think that I need you

jag har inte fått mycket gjort av det jag tänkte göra idag. men har iaf gjort en powerpoint till redovisningen sen blir det väl till att läsa igenom skiten ett x-antal gånger & så fått tummen ur röven och skrivit ut viktiga dokument till projektet! och så tror jag att mamma vill göra lite matte med mig när hon kommer hem, det är behövligt om något!



är detta någon sorts payback-time?
vad det än är, så tycker jag inte om att.



det är inte lätt att vara såld på någon som inte går att nå'


onsdag; jobb & plugg
torsdag; jobb & ?
fredag; skola & kuggeboda?

jag är trött på att du är en feg jävel och att du jämt ljuger
och nu undviker du mig, till vilken nytta?
glappa ihop käften och stå för det du gör och säger ;/


n, where did I go wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0