is this love?

alltså jag hade sjukt mysig i fredags med bland de bästa som finns! riktigt god mat, mycket godis, glass och chips. allt som behövs för att vi ska trivas och så massvis med snack och spel! jag hittade på ett ord, hade inget minne av att men från och med nu ska jag börja använda ordet "klagig"

sen skrämde vi upp oss själva med massa läskiga historier så tillslut vågade man knappt kolla ut, eller något annat. satt i ena delen av soffan och var vettskrämd. men det är väl så det ska vara? var även lite läskigt i bilen, när man började tänka om det plötsligt skulle stå någon i mitten på vägen eller om den skulle lägga av. men vi kom hem, och allt tack vare siri ;)

och igår gjorde man inte mycket nytta, åkte till carro och mös lite! :) sen drog vi på fest! blev utskälld 4 gånger av personer man inte kände innan ;s men det var inget att bry sig om ;) elina blev lätt kvällens räddning! för folk blev för fulla och gjorde korkade grejer. lyfte upp personer i stolen så den nästan var i taket, hällde chips på oss och dansade på stolar. blev inte bättre av att vi drog in till stan och de andra inte gick med mig in, för där dansade jag med tarek daoud och andra, haha ! men hittade carro och vi stack in på piraten istället! ;) hittade några av hennes kompisar, som vi sedan avslutade kvällen på subway med =)

& idag har jag och carro lagat god mat, pratat och myst!
det är fina grejer det.

nu väntar en ny skolvecka,
men när den är slut så är det loooov & jobba häcken av sig! ;D
det ser jag fram emot, något fruktansvärt. äsch, bara baby är med så! :)

det blir nog tufft imorn, men vi klarar det
ska sätta dit den jäveln!



n, när tankarna bara når dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

iloveyouutanmellanslag:)

2009-02-09 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0