I just need you to trust me

torsdag

joss på first base för alltid, och det var trist - riktigt trist! min arbetskollega & sambo! men det löser sig trots att jag kommer sakna dig när jag är där. och att kunna diskutera alla konstiga människor som vardagligen sätter sin fot på det bygget! ;) jag lovar att uppdatera dig!

sen vare lite party med carro och andra! ;p

igår

var det skola för en gångs skull och marcus kom till vår lektion med läroplanen för kursen som vi ska läsa på distans och hela meningen var att vi skulle hitta på hur vi skulle läsa den. så vi braingstormade och kom fram till hur vi kan bli bättre för miljön och ska sköta allt arbete i kursen på våra bloggar vi ska skaffa. kan bli riktigt intressant och marcus var i helt extas när vi pratade om detta, lille marcus. så det kan bli riktigt roligt! :)

sen lite lunch (hamburgare, gottgott!) efter det gick jag och linda till tonis och hemköp för fredagsgott! och sen till skolan där vi hade religion! mycket skönt! vi masserade varann, så jag fick en bra huvudmassage av ingen mindre än nanna! ;)

när skolan var slut mötte jag upp carro! vi fjollade runt på stan tills vi åkte hit. vi chillade, sen drog vi till linda för att slutligen gå till tarek och festa. helt okej, lite mer dans för min del! ;D helt okej kväll! hahahah!

och idag har vi sovit, sovit och sovit! handlat lite och så! och snart kommer jones och några andra tror jag - bättre sent än aldrig.  haha ! så får se om det blir utgång eller bara chill. den som lever får se.


besviken, hjärtat fick en chock
jag tror jag struntar i att..



glad alla hjärtans dag
mamma var söt och kom med present innan:)


N



 


Kommentarer
Postat av: Josefine

fick du nallen av mammi? :)

2009-02-15 @ 11:48:29
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Josefine

förresten.. hur får jag reda på om du har svarat på det sen? :P

2009-02-15 @ 11:49:23
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0