everything may not be perfect, but at least we tried

nu har bastian, ludde & zigge gått efter att ha kollat på film & spelat kort med mig och carro! det var la nice, bättre än att spela med ett mynt inne på time igårkväll klockan 3 på natten, haha !

och nu är man anmäld till högskoleprovet i mars, hur ska detta gå?
men dagen efter är det iaf trysil, så det är bara att tänka positivt.
så får vi se hur det går med resten?

och imorn är det jobb! skönt att jobba kväll med arlinda och melinda :)
får nog timmarna att gå så mycket snabbare!

och så resa på påsklovet med, skönt att du är laddad olli! ;)
detta kommer bli kanoners, det känner jag på mig!


allt för mig,  n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0