even the best falls down sometimes

jag är hemma idag, mest för att slippa åka in till stan och bara fördriva tiden tills dess att det är idrott vid 3. tycker det var helt onödigt, och så har jag saker här hemma att göra med. redovisningen måste göras färdig & så även projektet. har lite brev att skicka.

dock mår jag lite dåligt över att jag svek b' när jag inte kom
även om att prioritera att äta på subway kanske inte är det bästa.

jag kollar på sista minuten, jag har sån lust att bara packa min västa och ge mig av!
helst imorgon, då man kommer till både egypten och indien för ynka 1998kr.
jag hade struntat i allt som har med hemma att göra.

struntat i allt som måste göras, folk man måste höra av sig till
och framför allt dig och dina personlighetsklyvningar.

men än blir det ingen resa, utan påsklovet here i come!
så nu kan jag inte skita i allt jag måste göra, utan helt enkelt ta tjuren vid hornen.
och så vet jag att vi kan släppa loss & ha superkul när vi väl kommer iväg brudar! ;D

usch jag är nervös för redovisningen.. jag hatar muntliga uppgifter ;s





n, the pride is not broken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0