don't make me change my mind

jag åkte buss på morgonen för första gången.. på jag vet inte hur länge. och det var precis som jag kom ihåg att, kalltkalltkallt! höll på att frysa ihjäl eftersom den var sen att komma. men sen hoppade jannie på i strömsberg och det blev mycket bättre (y) och eftersomm båda började runt 11 så chillade vi i lägenheten och tog det lugnt!

på religionen gjorde vi inte många knop. skrev lite frågor om hinduismen, men det bästa av allt var att hon sa att de som inte redovisat förra veckan skullle göra det på fredagen och jag är aningen skadeglad eftersom det finns vissa som alltid har kommit undan sånt här. vilket aldrig har varit rättvist, men nu så.

sen var det mattime och jag & olivia ville ha kebab (a) och då såg vi att typ 6-7 killar från sp var påväg till queens vilket gjorde att vi ringde och beställde så vi skulle få den före dom! och visst fick vi maten innan dem, puuuh. och oj vad gott det var.

på marcus lektion gjorde vi ingenting, eller jag fick lite gjort men de andra snackade bara eller var allmänt flummiga (så som vi alla brukar vara heela tiden). vi ringde och störde henke som tydligen inte hade fått duscha ifred, hahaha vad jag skrattade när han skickad det! och så pratade vi lite om marcus bebis! typ 12 cm lång och vägde 180 gram.

och när man väl är hemma gör man inte det man borde. det första var att lägga sig i soffan och kolla på oth, när det var slut kollade jag på sällskapsresan - snowroller. jag har blivit helt kär i stig helmer filmerna, det sorgliga är att jag bara har en film kvar efter dettta.

nu sitter jag lite med marcus uppgift, ska vara lite mer seriös tror jag..
för det kan ju inte skada, även om muntliga redovisningar är det värsta jag vet :/

jag tror jag har bestämt mig för att du inte är något att ha
men ni kan ju fråga mig imorn ;o

PS. resa på påsklovet
jag vet att du vill baby! :)


lycka till imorn janns, du är bland det bästa :)


n, fix me

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du känner mig för väl ;P

2009-02-03 @ 09:00:12
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0