blir så du rädd, så blunda hårt

dagens plus
haft endel bra stunder på jobbet
gått på stan med joss
tränat med arlinda
bestämde utgång nästa onsdag med mård (+ alla andra såklart!)

dagens minus
helt klart snön
gick icke bra på jobbet
joss gav dåliga besked
nekade till att umgås med carro


det har varit en helt ok dag helt enkelt, inget som gjorde vardagen ljusare. det trodde man igår, igår trodde jag på våren & att den var påväg. men icke, vintern var inte riktigt färdig med oss. sen ringde även sunesson från polisen och berättade att vi skulle vittna i domstolen (tror jag det heter) och jag blev inte nöjd när jag hörde det. och kommer vi inte hämtar de oss med polisbilen. åååh, jag blir så trött på detta. men vi klarar det, för det är visat att man är starkare med vänner!

i helgen väntar poker (?) och även spelkväll hos johanna
det blir bra det!


























n, i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0