alla dansar och jag tänker är du också själv, var är du ikväll?

dom är uppe på taken alla är högt över staden
sommaren snurrade fort, när vi bara snöade bort
och jag vågade aldrig hålla din hand
vi är inte såna som i slutet får varann

sjuk dag på  jobbet, det visade bara att allt hänger på listorna (och lite motivation)
kom upp i provision, vilket jag inte gjort på över en månad, gottmos (y)

sen gjorde jag och henke färdigt allt för  vår redovisning, gäller bara att kunna att med
men det fixar vi, såklart!

lite sådär småbesviken just nu faktiskt, vilket gör att man blir lack
nej jag tänker inte ställa upp för folk längre, big no.
för det gäller att vara likadan tillbaka, och åtminstone försöka tänka.
jag trodde helt klart bättre om er!


n, I don't do everything for you

Kommentarer
Postat av: Josefine

vem har du ställt upp för?

2009-02-04 @ 20:27:05
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0