what's going on?

jag hade ett litet samtal med elina nu, kort eftersom att hon var lite upptagen i stallet, men hon skulle ringa igen :) jag berättade om mina planer för sommaren och det var så skönt att dela med sig. jag insåg hur mycket jag saknade mitt flin. åh vad jag saknar dig /:



men nu gäller det att hålla humöret uppe och det är precis vad jag ska göra! jag ska ta en lång dusch (om jag inte hinner tröttna) smörja in mig, platta håret och allt sånt och även titta ut vad jag ska ha på mig ikväll. för ikväll ska vi slå klackarna i taket och vi börjar här för en gångs skull. inte ofta man har förfest i skogen men nu så ;)

förrsten så kom smart-sebbe in på läkarprogrammet, som är hans dröm. jag blev så stolt då jag visste hela tiden att han skulle lyckas. och det är så jävla coolt! tänk om man ändå hade vetat hela sitt liv vad man hade velat bli, då hade man inte varit så virrig som man är i dagsläget :)

egentligen har jag lite bra nyheter att dela med mig av, men först får vi se till att de är 100% säkra.

n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0