we will still be, friends forever

det har varit en helt okej dag. började alldeles för tidigt, åkte in till stan vid 7 men sen fick jag sova i stan ett tag till vilket var superskönt. sen in till stan för att luncha med jannie. intog åhlen's vilket vi inte var själva om att göra då hela stället var fullsatt. träffade på marcus och cissi som skullke ta med sig mat därifrån och marcus blev så glad av att höra att vi läste om castell och nätverkssamhällen i Kalmar, eller som elina sa: haha lilla marcus måntro att han är stolt :D

sen traskade vi vidare & jag hade otur, men det är inget med det. nya tag helt enkelt (y) gick upp till mammas jobb och därefter mot slottsbacken för att handla julklappar/titta. inhandlade min första som är till mamma. och så gick jag runt för att hitta något jag själv önskar mig men jag vet verkligen inte vad jag önskar mig. kan tänka mig ett stativ till kameran och en högtalare till min iPhone & iPod, men kommer jag verkligen använda dom?

och påvägen hem hade jag äntligen ett långt samtal med elina i telefonen. hon berättade att hon numera är stationerad i Kuggeboda och jag blev glad. magen var fylld med glädje. kom ihåg att det du gör är absolut rätt, det är verkligen det. låt ingen trampa på dig, jag tror på dig.

förresten börjar alla tåga hemåt nu. elina, siri och svante är på hemmaplan, olivia kommer på söndag & linda på tisdag. lumparnakillarna på imorgon joss den 25:e. då är alla fint samlade och ska ha så himla kul tillsammans, för det vet jag att vi kommer ha. no doubt's!

fick ett fint litet meddelande innan: du ska veta att du betyder mycker för mig och vad som än händer när det än händer så kommer jag alltid att finnas för dej, jag är stolt över att du har gått igenom en termin i kalmar det är verkligen inte lätt och jag är säker på att även om du hoppar av skolan eller gör nåt annat så kommer du att lyckas. För du är bäst! Love you forever <3<3

slira lugnt
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0