they don't really care about us

sitter hemma vid köksbordet tröttare än någonsin, det ska bli verkligen bli skönt med jullov när denna veckan är slut! och så blir det nog en bra helg då jag hade tänkt mig lite festligheter (y) får se hur det blir med det. 5 timmars sömn funkar iaf inte på mig, men det blir det ändring på ikväll då jag lär slockna tidigt.

jag förtjänade absolut inte det där idag. inte ett dugg men jag lät mig gå idag för alla kan ha en dålig dag och jag har inte heller varit en stjärna. men jag försöker så gott jag kan även om jag ibland känner mig oerhört överflödig och inte uppskattad. får hoppas att det blir en ändring på detta, jag ska inte acceptera såna grejer egentligen. vet inte riktigt hur det gick för mig att sluta försvara människor hela tiden, inte så bra I guess.

akta dig för att gå över gränsen.



äsch, men till gladare nyheter. nu är nyår planerat & I can't wait! fy fan vad bra ni är tjejer och det var precis det här som räddade min kväll. saknar er och tänker på er, allihopa ♥ nyår kommer bli underbart!

nu ska jag ta tag i det jag egentligen ska göra eftersom det är så pass viktigt.

no time for this
natalie

Kommentarer
Postat av: olivia =)

nyår kommer bli awesome! =D <3

2009-12-16 @ 20:32:40
Postat av: Siri

Nyår kommer bli så jäkla underbart! : )



<3

2009-12-16 @ 22:06:23
URL: http://siriannalouise.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 11:41:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0