shelter

idag sov jag till halv 12-12 och det är fortfarande sängen som gäller. lite OC och sånt mys. och än behöver jag inte ha bråttom någonstans eftersom gruppen inte ska möta jenny förrän vid 3 och martin skulle höra av sig när hans möte är slut (han är i kalmar över dagen så vi tänkte ta en fika) alltså kan jag ligga kvar här ett tag till med gott samvete :)

något annat som med är skönt är att jag har i stort sett hela veckan planerad, vilket är otroligt ovanligt om man ör mig då.
ikväll möte, fika & bio med jannie
imorn är det äventyrsbadet med jannie innan vi åker mot skogen (MAMMA KOMMER HEM)
på fredag är det fridace med jannie och massa andra :D
på lördag har vi inte riktigt några planer, kan alltid sitta och dricka med niclas
på söndag är det luciatåg i stan som vi tänkt kolla på

men nu hade jag tänkt kolla på O.C igen.
hade egentligen tänkt lägga in lite bilder, men glömde visst kameran hemma :/

n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0