nv & sp

det är den 10 december idag, vilket ni kanske inte missat? men har ni tänkt på att det redan är ett halvår sedan vi faktiskt tog studenten?

runt denna tiden förra året var då jag verkligen började förstå att det var en kort tid kvar. var orolig redan då att det var så att vi skulle splittras. men jag kan idag säga att jag faktiskt är stolt över oss, riktigt stolt. ett halvår är en lång tid och jag tycker ändå att vi har lyckats ta vara på varandra och tiden vi kan få tillsammans :)

lång tid har gått och mycket har hänt, men nu under julen träffas vi allihopa :D



Kommentarer
Postat av: olivia =)

Jag saknar bönan ffs!!! =( jag saknar typ jimmy med, haha ;) till julen smäller det baby! =D <3

2009-12-11 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0