när vinterisen ligger klar, kom ihåg mig då

det finns alldeles för mycket saker att göra och just därför blir det jobbigt att ta tag i dom. lägenheten ska dammsugas, diska, plugga, ringa viktiga samtal och helst ska allt vara färdigt innan 9 för då är det en helig tid, nämligen grey's anatomy! får ju inte missas, om man inte går ut, men det ska jag inte göra ikväll för att gå ut själv är ingen höjdare ;o

men jag peppar mig själv med lars winnerbäck och det känns lite bättre. har delat ut lite goda nyheter som jag hoppas ska uppskattas när de läses. annars har jag alldeles för mycket hemligheter för mig, jag vet inte vad det är med mig men jag har svårt att öppna upp mig nu för tiden. går och bär på att själv och så kan jag inte hålla på!  jag måste bli mer "ärlig och öppen" mot folk som faktiskt förtjänar det, ingen idé att hålla det för sig själv. nejnej! men sen finns det falska människor med, såpna som sitter och snackar skit om en person men sen visar sig vara jättetrevlig mot den personen, det är big no no på det med. det gäller att hålla sig borta från såna och inte säga saker man inte borde säga. men jag har nu lärt mig vad jag ska säga och till vilka, där jag helt enkelt vet att det stannar =) några såna fina själar har jag ju med i min närhet, tur det!

egentligen känns det som om jag skulle kunna skriva hur många rader som helst om saker som egentligen inte betyder något. det betyder såklart för mig men inte för andra. ibland känns det som om jag delar med mig alldeles för mycket, mycket mer än vad jag borde. men jag antar att jag är sån som person, bara nu jag har en period då jag håller saker för mig själv. och så känns det med som om allt jag skriver inte betyder något för någon annan så det är en konstig cirkel. palla vara poetisk eller försöka iaf. ska iaf akta mig för vad jag skriver framöver.

nu hade det varit mysigt och ha joss här :( och prata om allt mellan himmel och jord som vi bara kan göra. ta på oss joggingkläder se sådär lite småskabbiga ut och bara mysa. det är vår grej det! likamycket som det är vår grej att dansa på borden på nivå. mycket galenskap, mycket vänskap. äkta vänskap! blev så himla glad att du blev glad för min skull idag. snutt!

Kommentarer
Postat av: pelle

yey! lars peppar upp en. har jag förstått, för de som gillar honom ;)



du menar inte "när karusellerna sover"? den kommer jag ihåg. småseg väl? :P

2009-12-02 @ 20:52:53
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0