my time

just nu är allt väldigt oklart vad jag ska göra, dock lockar inte skolan men det verkar folk ha svårt att förstå. de flesta verkar tycka att 3 år är ingenting och det är klart att man ska gå färdigt när man väl börjat. jag förstår deras tankegångar men trivs jag inte med min utbildning ser jag ingen idé att fortsätta. ingen motivation och sporrning gör allt så mycket tråkigare och personligen tycker jag att vi har alldeles för stor klass med. ingen sammanhållning för fem öre och vår klass verkar vara världsbäst på att inte hälsa på varandra i korridorerna. visst finns det endel hur söta människor som helst i klassen, det kan jag inte sticka under stolen med, men så finns det såna snobbar som tror de verkligen är något, och det kan jag störa ihjäl mig på.

självklart är jag jätteglad för alla som trivs och verkligen känner att det är deras grej som de läser, som det är för jannie & linda. jag tycker det är super att har det bra :) missförstå mig inte. jag vill bara känna samma känsla, att det jag gör kommer sluta i ett bra jobb som jag kan tänka mig att jobba med. men under senaste tiden har jag faktiskt tänkt på hur det kan vara att jobba inom turismen och jag vill nog inte jobba inom någon bransch där jag kommer att "spendera" min semester och lediga tid. vill helst inte blanda jobb med fritid.

så något jag funderar på nu är att äventyra. tänker dock inte säga något om det inte blir aktuellt. är det så att det inte funkar så blir det att hitta ett jobb jag kan ha till sommaren. då är det tänkt att jag ska jobba utomlands. sitter i skrivandets stund och finslipar mitt engelska CV då det kan bli mycket bättre än vad det är just nu. har även två kontakter som tidigare erbjudit mig jobb utomlands som jag ska höra av mig till för att se om det är aktuellt att komma till någon av dom nästa vår då säsongen börjar :) mycket jobb, mycket verkstad.

så nu har jag helt enkelt inte tid att sitta här, då det är några ansökningar som ska iväg helst ikväll. och så har jag min kära bok att läsa på, men där känner jag ju igen det mesta så får se om jag får en överraskning i den idag.

ett långt inlägg, kan ju passa på att tillägga att jag saknar alla<3
n, I can transform ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0