min älskling har ett hjärta av snö

som du kanske redan sett, den första snön kom inatt
nu flyttar vi med fåglarna som trotsar atlanten
har du hittat rätt?
kan du höra ditt skratt?
kan du leva vid en brant med ena foten över kanten?

det är en hur mysig dag som helst idag. blev först frukost på sängen så jag inte skulle sova bort hela dagen, uppskattat. sen har vi lullat runt här hemma & pluggat lite med. men det mesta är redan bekant. och niclas håller på att renovera hallen, äntligen! den ska bli fin nu med ljusa väggar & en snygg garderob som vi köpte på IKEA för några veckor sen. så äckelhatthyllan ska väck och det kommer bli så tjusigt, kul :)

och snart blir det duschen & så vidare in mot stan med Jannie för att kolla på lucian. dagen går helt klart i julens tecken och idag fick jag min första julkänsla, trodde jag var för gammal för sånt, men den var mer än välkommen :) så idag har det blivit pepparkakor, julfilm, snö och massa mys.

laddar förresten äntligen min kamera, den har varit död i säkert över en månad nu. så måste få igång inspirationen och allt annat och verkligen se till att börja ta bilder igen (y) om inte nu så till jul då det kommer hända ett och annat ;)

n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0