lucky me

har landat i soffan efter en superdag, helt underbar verkligen! började med att jag mötte upp elina i ronneby efter att jag kört dig. hon hade handlar frallor så vi åkte till kuggeboda för att äta frukost med joss' & emil och även byta julklappar! fick jättegod likör, fickplunta (som jag velat ha hur länge som helst) och lite mått och så :D blev jätteglad. tiden rusade verkligen iväg. får träffas allihop snart igen ♥

vi stressade vidare mot Kalmar och mötte upp olivia. där blev det minst 5 timmar shopping non-stop och även en hel del fynd. fick med mig en nyårsklänning hem, tröjor + massa fina saker från IKEA. så jag var jättenöjd och även de andra två kikkorna. gjorde några fynd verkligen. hur mysigt som helst och jag hade kul. tack för dagen alla bra tjejer ♥ och på torsdag ses de flesta iaf igen.

jag ser fram emot nyår nu, kommer bli kalas
(även om det kommer saknas några pärlor som är på annat håll)
men jag vet hur trevligt kommer ha det och det är verkligen skönt att veta det

nu ska jag ta en välförtjänt sömn, tandläkaren imorn (igen.. jag vet)
natalie,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0