I know you scared, baby they don't know what we're doing

jag är bara dum mot mig själv när jag sätter på keep on rising på spotify. börjar rysa litegrann och få ett äckligt stort leende. sätter jag på make love in this club dör jag nog lite så det skippar vi ikväll :') men marmarisfavoriter är verkligen one of a kind. underbar känsla, underbar stad och atmosfär. blir det inget jobb som sätter käppar i hjulen så finns det inget som stoppar mig från att åka dit sommaren 2010 :))

lite dusch & sånt nu
är ju trots allt en dag imorn med.


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är ett iphoneskal, jag har köpt det i telenorbutiken ;)

2009-12-30 @ 17:38:27
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0