gloria

vilken dag, vilken tråkig dag. har i princip inte gjort mer än att rasta hunden, kolla på film och sovit. carro varnade om någon snöstorm och jag hoppas att hon inte har rätt.

skulle egentligen åkt till elina igår men hon hade glömt telefonen i bilen under tiden hon jobbade så hon såg mitt sms alldeles för sent, kändes inte som om det var någon mening att åka dit vid 9 på kvällen. men vi ska ta igen det :) kanske kan ses en stund imorn, hade varit trevligt :) och idag skulle jag ha träffar olivia & siri för en fika, men kommer man ingenstans så får man ta det en annan dag. saknar er!

nu är jag uttråkad, precis lika uttråkad som jag har varit hela dagen
later

Kommentarer
Postat av: maariawh

Snälla rösta på mig i veckans blogg hos www.fsisters.blogg.se och är nr 7! Om du röstar skriv det i en kommentar till mej så får du en länk :D Kram

2009-12-23 @ 16:51:34
URL: http://maariawh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0