for your love

sitter och lyssnar igenom chris brown nya skiva, den har gått på repeat på min spotify ett tag nu och jag börjar verkligen gilla den. inte bara några låtar utan de flesta faktiskt. har t.om. börjat tycka om 'I can transform ya' som jag verkligen avskydde i början men nu är den ganska skön faktiskt och kan tänka mig att man kommer igång ordentligt på dansgolvet när man hör den. alltså är skivan 'graffiti' något jag faktiskt kan rekommendera.

nu sitter jag och är fast i 'fish world' & allt detta är josses fel. började med att jag gick med där för att kunna återuppliva hennes fiskar när hon glömt bort dom. men nu har jag med fastnat där och går in ganska ofta för att mata mina fiskar och rengöra akvariet vilket är hopplöst. alla de där kassa facebook-spelen är beroendeframkallande och kräver att man är inne minst en gång om dagen typ.

mamma hörde av sig, hon är i Malmö nu och jag har verkligen sett fram emot at thöra av henne. men direkt börjar hon att tjabba och jag får försvara mig. åh, detta börjar bli tröttsamt. får hoppas att hon är på bättre humör när hon kommer hem.

nu ska jag ta mig en skål med flingor och sedan packa ihop allt :)
n.


Kommentarer
Postat av: Josefine

moahahaha :D

2009-12-10 @ 14:15:46
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0