folk är idioter tills motsatsen är bevisad

det är ruggigt i Kalmar, den första riktiga kylan har kommit. ni vet den där det sticks i näsan och kinderna när man går? och hade jag inte haft mina vantar och min mössa när jag cyklade hade de nog trillat av så fort de avfrostats. avnjöt iaf en förläsning inne på BBS med sara och charlotta (som efter första rasten svek oss andra) och den var oerhört intressant, precis lika intressant som alla hans andra föreläsningar. och han drar alltid ut på tiden vid varje slide att han inte hinner med alla och så verkar han alltid "glömma bort" vår rast så när han "kommit på sig själv" tror han att vi inte vill ha rast längre, men då möts han av protester ;)

men denna dagen blev så mycket bättre med goda varma mackor i magen & ett långt telefonsamtal med joss ♥ om mindre än en månad kommer hon hem och då är alla samlade vilket ska bli otroligt skönt! på det sättet är julen verkligen perfekt för alla samlas för att ses, åh vad jag längtar. juldagen kommer bli crazy, jag känner det på mig!

sitter och tänker på mamma och hennes vän som för tillfället säkert badar i det varma härliga karibiska havet. är det någon plats jag verkilgen ska till igen så är det karibien, helt lovely verkligen! grejen med att mamma är iväg just nu är väldigt olägligt eftersom det är mycket som ska ordnas nu och kan inte göras utan henne, och det hela är ganska bråskande. men vi får lösa det så gott det går, då hon är villig att hjälpa till :) och om du läser detta mamma, som jag vet att du kommer göra om inte idag så inom en snar framtid så hoppas jag att du har det underbart där borta på andra sidan atlanten och att du inte glömmer bort oss här i kalla sverige! saknar dig!

fick nyss ett aningens argt samtal från kinesen där han strängt ville att jag skulle ta bort en video på fejjan. han har inte hört av sig på flera månader men nu passar det. blir så arg, så himla arg. mycket har jag accepterat när det gäller han men nu är det minsann nog. och är det så att jag glömmer det, så påminn mig mer än gärna. för han har minsann inte bevisat någon motsats, han är en idiot. en nolla som inte kommer bli något i hela sitt liv. sitta i sitt hus som han fick av sin pappa och ruttna. bye bye!

men jag är inte negativ, inte alls. behövde bara få ut mig lite av min frustration.. strax blir det att cykla till sara där vi ska jobba med vårt partnerföretag. jobba på lite frågor till tanten som vi ska träffa imorn och så självklart umgås. så himla härliga människor verkligen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0