10:30

alltså jag har så sjuka drömmar. igårnatt drömde jag att jag & sara åkte till New York (inte mig emot) och påvägen så missade vi vårt andra plan men vi var ändå i new york när vi kom ut från flygplatsen (?) och där ute träffar jag stor-sebbe. eh ja. och idag vet jag att jag hade en minst lika konstig dröm som jag faktiskt också kom ihåg, iaf för fem minuter sen men nu kärvar den. kom iaf ihåg att elina kom hem nu istället för om två veckor och jag blev jätteglad :)

nu ska jag börja göra mig iordning. föna håret, klä på sig och sånt för om typ 20 minuter måste jag röra på mig.

n

Kommentarer
Postat av: Jennie

hejhej :)

hur är allt med dej?

kram

2009-12-08 @ 14:47:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0