you know they all pretend

it's like forgetting
the words to your favorite song
you can't believe it
you were always singing along
it was so easy
and the words so sweet
you can't remember



det är söndag och det brukar oftast vara en ganska skön dag. kvällen har varit oerhört skön fylld med god mat, bra tvprogram och så ett långt samtal med mamma. på torsdag kommer hon äntligen hem, can't wait. jag vet, mammagris (a)

jag tänker alldeles för mycket, det har jag alltid varit medveten om. men det kan bli för mycket ibland då man kan börja få för sig saker. snurriga tankar och sånt. allt detta beror nog på att jag saknar mina brudar grymt mycket. helt tokigt mycket. så som jag sett fram emot att kolla på bio och umgås med elina i helgen, men hon kom inte hem och kommer inte nästa helg heller :( men jag håller ut. för snart kommer de där fina helgen kallad julehelgen och juldagen är den som kommer bli crazy. har sett fram emot den sen september typ då jag visste att det var då alla skulle vara hemma. och så nyår såklart! kommer bli ett kanonavslut på ett kanonår!

n,

Kommentarer
Postat av: amelia

Jag känner verkligen igen mig i vad du skriver. Jag tänker också alldeles för mycket , jag tänker igenom varje detalj i livet ibland . Få försöka skaka av mig det lite ! Trevlig kväll:)

2009-12-07 @ 22:16:15
URL: http://ameliaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0