2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? finns nog en hel del saker, ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? njae, det gick i perioder
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? bara en bekant
4. Dog någon som stod dig nära? nej, det har jag haft tur med.
5. Vilka länder besökte du? norge och mitt älskade marmaris<3 (turkiet)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? nej, året har varit superb't!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10 juni, helt klart
8. Vad var din största framgång 2009?  började på högskola
9. Största misstaget? oj, ingen aning. finns några
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? mina tänder har spökat alldeles för myckede i år :/
11. Bästa köpet? min resa, helt klart
12. Vad spenderade du mest pengar på? resa, studenten, alkohol
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? finns så mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? jag har upptäckt en massa men fields of gold, if I could turn back time, looking back over my shouder och alla marmaris-låtar
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden & möjligtvis rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? haft vänner som tagit en för givet
18. Hur tillbringar du julen? med min familj
19. Blev du kär i år? kär och kär?
20. Favoritprogram på TV? Alla härliga serier så som Gossip Girl, DHW och Grey's
21. Bästa boken du läste i år? twilight, sen några som jag inte kommer på nu
22. Största musikaliska upptäckten? oj, finns hur mycket som helst! maskinen, the script, coldplay, pitbull, david guetta, p!nk, mika, melissa horns nya, winnerbäcks nya, donkeyboy, flo rida, the xx, rihanna & chris brown.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en minidator, smidigt att ha på föreläsningarna!
25. Något du önskade dig men inte fick? inte vad jag kan komma på, kanske att jag önskat att fler kom till Kalmar
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var på en eskursion med nya klassen, hade bla föreläsning och fest på kvällen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, om alla brytt sig mer om att alla ska träffas
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? lite bättre än förr.
29. Vad fick dig att må bra? alla roliga utekvällar, resorna, alla vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? finns många.
31. Vem saknade du? morbror och så mormor&morfar /:
32. De bästa nya människorna du träffade? lärde känna nv3 bättre  (så nu kan vi varandra utan och innan)och framförallt sp-människorna på alla fester vi hade tilsammans :) så "gamla" människor, men nya vänskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0