christmasday and the day after

hej allihopa! skrev precis ett långt inlägg som skulle publiceras men något hände med internet och det stängdes ner. oerhört irriterande faktiskt men ska försöka få med allt en gång till :)

för kom på att jag helt glömt bort att berätta om juldagen som var riktigt trevlig! vi började efter många om och men i ett festligt Ledja och pratade, skrattade, avslöjade alldeles för pinsamma saker, spelade och drack gott :D  därefter åkte vi in till stan med siri som chaufför och lyssnade till spice girls, vilka gamla godingar alltså!

gick in på P&M. träffade carro och såg henke. jag och elina tog varsin cider innan vi allihop gick ut därifrån för att möta upp killarna! så kul att träffa dom igen och det sög att vi inte tillbringade juldagen tillsammans /: men vi har ju nyår att se fram emot! kramade även om per och simon. jag och per bestämde att vi skulle hålla till hos honom någon gång och umgås allihop!

traskade vidare till play.bar och dansade på "dansgolvet". inget direkt fan av det stället och inte blir det bättre av att någon knuffar till en så hårt att jag ramlar i backen /: vi var där en stund sen efter och tillslut när vi inte tyckte det var roligt längre så drog olivia & siri och åt och vi gick och hälsade på jones och sen arlinda & jackie. åh, vad glad jag blev av att träffa dom och även reda ut saker som var helt osanna.

sen blev elina hungrig så vi rundade av med en baguette på caspiens innan mamma kom och hämtade oss. väl hemma tog det inte många sekunder innan vi somnade. efter vi pratat lite då såklart, men det hör till! tack så mycket tjejer för kvällen, även alla andra jag träffade. var längesen jag hade så roligt och längesen man var så bakis när man vaknade på morgonen ;p

var lite segt att ta sig upp på morgonen men man var tvungen då man bestämt fika i stan vid halv 1 så vi fick tvinga oss upp :) mötte upp olivia, siri & linda på wayne's och fikade/åt gott. lite snack och så drog de ut mig på stan. jag och linda fyndade likadana leggings och hon stod bakom mig i kassan när vi skulle betala. det roliga var då att kassörskan sa så till henne: kul med variation, man skullet tro att ni var tillsammans. lite festligt. när vi var helt slutkörda åkte jag med olivia till nävragöl där mamma hämtade mig :)

var nämligen middag här hemma med familjen för att hon var borta när hon fyllde år. jättemysigt verkligen och nelly & melvin är hur underbara som helst! melvin kröp upp till mig i soffan och så låg vi i varsin ände och mös ♥ när de åkt hem somnade jag hur gott som helst.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg!:)

2009-12-27 @ 22:04:07
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0