close the door and leave the key

gårdagen var mysig. god mat (trist att man inte kan få i sig så mycket som man velat) trevlig familj och fina julklappar :) när tomten kom var både melvin & twister misstänksamma. men av melvin fick tomten iaf en kram medans twister satt och småmorrade hela tiden. inte alls förtjust i personen som kom in i röda kläder och utan möjligheten att se ansiktet. han är en liten vakthund trots allt. fick en jättefin väska, locktång, vita skinn-converse, guess-jeans, perfym, pengar och massa annat jättefint. även ett överfallslarm, kanske vi ska ha med oss ikväll?

nu börjar vi komma någonstans med planerna, oerhört skönt faktiskt! och ikväll får jag träffa mina sköna bönor i form av elina, siri & olivia. lika saknade allihop<3 tanken är att vi ska börja här och så får vi se hur vi kommer till stan. äta lite gott snacks och bara prata om allt mellan himmel och jord :D sen märker vi om man kommer in någonstans i stan, men det är ett senare problem. inte åker jag iaf i förväg och köper biljetter till piraten, det är något som är säkert (y)

lite besviken är jag.

ha en rolig juldag, det ska jag ha!
natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0