it takes two babe, just me and you

jag tror att jag kan börja kalla mig för the master of snooze! snoozade nämligen från 8 till halv 11 idag och tvingade verkligen upp mig själv för att hinna göra något innan seminariet vid 1. men jag hann med lite även om det kändes surt att inte vara påläst till seminariet men det gick bra ändå.

jobbade ihop med malins grupp och fick jobba med therese. vi hade väldigt roliga ideér och hela gruppen lyckades bra tillsammans. och jag lär mig lite varje gång jag står framför en 'publik' vilket är skönt då jag verkligen hatar det, men idag tyckte jag att jag inte var lika osäker.

jag kollade även på min klass genom helt andra ögon idag och blev plötsligt så himla osäker när det gäller allt igen. nu har vi gått tillsammans i snart 4 månader (3½ för att vara exakt) & det blir väl lite bättre varje dag. ska jag nu lämna allt, för att sedan börja om på nytt igen? dock så blir det ju ändå inte samma utbildning och jag är ändå mer än 50% säker på det jag ska göra. men ibland så spökar ju hjärnan iaf.

nu hade jag tänkt börja med lite plugg då det inte blev så mycket med det igår ;o och sen vänta på att linda kommer in på skype så vi kan prata lite. tänker på dig vännen, men snart kommer du hem :)

n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0