blame it on me

jag har haft en mysig morgon, helt enkelt. vaknade av ett sms från linda och så skickade joss och jag hörde av mig till jaie olivia och flina. läste även ett fint mejl av nanna. åh, så söta är ni allihop. inte många dagar kvar nu hörrni!

nu sitter jag och pluggar och det sköna är att jag känner att jag kan det mesta så när jag väl sitter där ska jag kicka ass, precis som förra gången!

4:e december och min kära mamma fyller år! GRATTIS! börjar sakna dig så låt den sista veckan nu gå snabbt :) tydligen har de jättedåligt internet men får prata med varann via skype på söndag och gratta henne! skickade iaf iväg ett mejl. ja jag vet, jag är så snäll ;)



tillbaks till boken
vi ses, N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0