beautiful, dirty, rich

igår var tanken att jag skulle sova hos elina efter vår shoppingdag i Kalmar med olivia, men mina jäkla tandläkartider förstår så mycket. är allvarligt talat väldigt trött på att åka dit, sitta där i några minuter för att sedan åka hem eller åka dit och de inte vet varför jag ens kommit. kommunikationen mellan vanliga tandläkaren och käkkirurgiska verkar liksom inte ens existera. men får ha tålamod (vilket jag inte har, tur man inte är fiskare) och stå ut nu. för sen när allt är färdigt slipper jag dom.

men nu ska vi inte vara bittra. har varit en skön dag, iaf efter tandläkaren. körde runt lite i stan och så. kanske inte har hänt så mycket, men det kan det ju inte göra varje dag ;p imorn tyckte jag jannie sa något om att ha lill-nyår då vi troligtvis lär vara splittrade då /: så det kommer bli trevligt, får höra med emelie med. får passa på att se henne innan hon åker till thailand & bali i 8 veckor! fuuuusk

annars ser jag fram emot nyår, vi kommer kicka ass
natalie,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0