ångra aldrig det som en gång fått dig att lé

jag har varit trött idag, så himla trött. fick gå upp halv 7 vilket var ett tag sen och kunde aldrig riktigt somna på bussen, en liten lur kanske. cyklade iaf till bibblan i regnet för att möta upp marika, lotta & sara för att jobba på vår omöjliga artikel. fick iaf ihop lite mer än en sida vilket är otroligt skönt då vi inte riktigt förstår vad det är vi ska skriva om /:

när jag kom hem sov jag till ett antal O.C - avsnitt, och sedan blev det lite god paj som jag fick med mig hemifrån. och på eftermiddagen kom jannie på besök vilket var mycket trevligt. vi bestämde att vi skulle kolla på tvserie-maratonet här tillsammans imorn och så kanske bada på äventyrsbadet innan vi åker hem på torsdag! :) och så även kanske lite fridace och lucia på söndag, we'll see! blir nog bra minsann.

nu är det lite 2½ män, lite segt att att man verkar ha sett alla avsnitt. så är det oftast med scrubs, vänner, my name is earl och de flesta andra serier med vilket inte är så kul. därför är det kul att de visar nya weeds-avsnitt nu och råkar man missa dom ligger de ute på nätet sen på tv 6 hemsida (y)

n, you had me at hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0