all I can do is dreaming of you

igår var det en konstig dag. men den blev genast bättre när jag mötte upp linda & johan och gick på stan med dom. jätteskönt verkligen och mysigt med. hittade våra smycken som vi ska ha ikväll och så handlade johan godis på hemmakväll för den stora summan 286 kronor. de skulle tydligen ha det till sin fest men tyckte ändå det verkade mycket med 4 kg godis.

på kvällen blev det mini-nyår med emelie & jannie och jättretrevligt<3

ikväll är det nyårsfirande på långö som gäller. finfint, det vet jag att det kommer bli. så snart är det dags för en dusch för min del och så ska jag möta upp linda hos henne så gör vi oss iordning tillsammans. mycket roligare att göra såna tråkiga saker tillsammans! :) och om elina fixar sin skjuts så gör hon oss sällskap hon med :)

detta året har verkligen varit kanon, på alla sätt verkligen!
fest mest hela tiden, mösspåtagningar, bal, student (!!!!), öland, marmaris<3

helt, helt underbart. tack alla!

natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0