2012

hemma från bion, var i och för sig ett tag sen men har inte orkar börja skriva något förräns nu. är lite småseg men kan absolut inte lägga mig än då jag kommer ligga där helt klarvaken. det är baksidan av att vakna klockan 12, men det lär jag göra imorn med :)

så vad har jag gjort idag då?

först möte med min grupp tillsammans med vår lärare jenny. hon gick igenom det vi hittills skrivit och vad som var bra och vad vi skulle kunna förbättra. ganska givande även om hon tog ner oss till jorden med en duns. vi förstod verkligen hur kort tid vi har på oss och att vi nästan inte kan någonting om det vi ska skriva. "max 10" sidor skriver sig inte av sig självt så det blir till att gruppen nu får sticka ner näsan i kurslitteraturen då det varit lite dåligt med det innan. jag ser fram emot många trevliga timmar med "dizneyisation".

sen mötte jag upp martin då han var på besök i stan! blev en fika på 4 kök där vi nog satt i 1½ timme och snackade innan hans parkering gick ut :)

därefter gick jag i stan i hopp om att hitta några julklappar och så en klänning att ha på nyår. har hittat några alternativ iaf och det är väldigt skönt. nu får vi bara se vad som händer på nyår, vet att det finns lite planer, och inget är ju faktiskt omöjligt. hade varit skönt om firandet hade varit planerat i god tid detta året, vi brukar ju inte vara så duktiga på att annars (a)

skickade förresten precis in en ny ansökan till den arbetsgivaren som var intresserad av att ge mig ett jobb på cypern (då hade jag åkt denna månaden). detta gällde för säsongen 2010 så man är inte där ett helt år vilket jag kan tycka är skönt. om de nappar igen, vilket jag hoppas att de gör (!) så kommer det att vara arbetsintervju i januari i sthlm, och jag hoppas att jag kan pricka in det rätt där. annars kan månaden bli kaotisk. mycket som kan hända, men också mycket som inte kan hända. men jag håller tummarna och det hoppas jag med att ni gör för min skull!

nu ska jag prata lite med carro en stund och sen försöka sova iaf :)
n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0