2009/2010

nyårsplanerna ser ut så att vi samlas på långö hemma hos siri. där har hon & olivia pysslat & donat, allt för att vi ska ha så kul som möjligt. jag ser verkligen fram emot detta då jag vet att alla kommer att vara samlade. det är vi tjejer och så alla killar, helt underbart. (dock kommer inte josse, men jag förstår henne eftersom hon hade tandläkartid i jpg igår och annars blir det ett fasans körande) menyn har jag redan fått reda på (förutom efterrätten för den var hemlig) och jag vet att jag inte kommer behöva gå hungrig med en kock i köket ;)


tack siri & olivia för att ni gör detta för oss! 
nästa år är det vår tur.

älskar er allihop,
natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0