1 december

klockan är 15:35 och jag har sovit ungefär två timmar sen jag kom från skolan och så har jag kollat på ett avsnitt av "extreme home makeover" och man börjar ju lipa varje gång! förstår inte riktigt varför, man är väl aningens blödig antar jag!

känns som om det är många människor jag vill prata med, uppdatera mig med och mysa med. blir ju inte lättare när alla är spridda över hela landet ;o tur väl är ingen norr om stockholm, det avståndet hade ju tagit knäcken på en. dock är nanna på nya zealand, men det är ju inte för alltid :)

installerade skype nu med, borde egentligen vara ett måste bland mina vänner då det är så mycket smidigare. men kommer inte ihåg mitt användarnamn vilket är lite putt, får be niclas kolla det på datorn hemma, så jag kan prata med mamma när hon väl loggar in ;)

har förresten världens idétorka när det gäller julklappar till mamma & niclas. sitter och kollar på olika hemsidor men de verkar ha allt. tricky det där!

nu väntar jag på jannie, tisdagsmiddag nästa. dock är jag jättejättejättehungrig så jag hoppas hon kommer snart (a)

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0