you are my sweetest downfall

idag har jag carro & mamma åkt en rundtur till kalmar! meningen med resan var att mamma skulle på möte, jag på arbetsintervju och carro ville gå på ikea! sen så kollade vi även in min nya skola & gick på en lägenhetsvisning. (var inte vem som helst som hade den utan killen som vi köpte min nuvarande lägenhet av, så vi kanske köper en till av honom, fyfan vad sjukt)

nu sitter vi och geekar oss (igen) men funderar på att locka ut henne i köket med te! det funkar nästan för det mesta! verkar inte som om hennes pappa har mycket att berätta för henne på msn iaf! hahahaha, han är verkligen så rolig att driva med för han är inte den som direkt fattar att =D

imorgon ska vi festa, och då blir det att festa på riktigt - för det gick ju inte så bra förra gången ;s men nu är vi ett bra gäng och jag hoppas på en riktigt bra kväll och som elina sa, vi ska hålla på hela natten :D ta igen det vi har missat, för det är en del.

JAG HOPPAS!

nats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0