whats up?

jag är hemma i fridfulla ledja och det är hur skönt som helst. ett lugn, en fin twister, god mat och stort utrymme. något som är lite negativt är att mamma & niclas är på kalas ikväll men kan vara skönt att vara hemma själv här med, slippa tänka på dom :) det var jättemysigt att träffa min twist igen och nu ligger han här precis under mig och gnager på sitt ben, inte för att jag kan förstå att något så vidrigt kan vara så gott för honom.

imorgon är det kräftskiva & det ska bli väldigt kul att få träffa alla igen! galären & rödebyfolk, kan inte bli en bättre blandning och jag ser fram emot kvällen nu :) kan alltid höra med oscar om han behöver hjälp imorn innan alla kommer eftersom jag ändå inte har något bättre för mig. ibland är jag för bra alltså!

eeeey förresten jag och elina bokade vår resa idag! blir antingen marmaris eller izmir då vi bara bokade flygbiljett! helst marmaris, men måste kolla lite med buss och så:) så jag kan träffa esen och visa elina vad jag tyckte var en så bra plats förra året! :) ska bli heelt awesome som henke säger! (ps. jag saknar henke)

nats

Kommentarer
Postat av: Josefine

fan va najs :D izmir ligger också i turkiet eller?

2009-08-12 @ 06:06:20
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0