STOP!

nu är jag trött på dig! du har gjort att vi behöver vara försiktiga på minsta steg, ord och handling. man ska inte behöva vara rädd att du ska komma, vara där eller höra oss. och ilskan man ser dina ögon, det var sista gången. nu är vi alla på vår vakt och vi vet precis vad vi ska göra. du har din gräns och håll den annars tror jag varken du eller din familj blir särskilt glada med vad som kommer hända. det räcker, vi är trötta på det här!




ikväll vill jag så mycket! jag vill åka utomlands med elina (nu nu nu) jag vill skicka ett gruppsms till alla galären där det står att vi alla ska samlas för att partaja! (alldeles för längesen) jag vill åka upp till stockholm med alla tjejerna och leva livet där (det vi har är unikt), jag vill att kräftskivan ska vara den 11:e istället så att jag inte missar den och alla skogsmänniskor, jag vill behålla min lägenhet i kallekrona fast jag ska ha en till i kalmar i höst, jag vill vara i jönköping och ta igen tiden med joss & elina, jag vill festa med henke & killarna, jag vill åka till maglaröd igen och umgås med emma och sitta på tigulls rygg, jag vill ha en liten hundvalp när jag flyttar till kalmar som sällskap och som verkligen är min, jag vill att alla ska hålla ihop, det är min största önskan<3

säg som det är, Nats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0